Jūsu pārlūks ir novecojis, līdz ar to šīs lapas pilnvērtīga funkcionalitāte nebūs pieejama!
/ 03.02.2023 18:01

Plānotas izmaiņas reģionālo autobusu maršrutos Jēkabpils novadā 10

Plānotas izmaiņas reģionālo autobusu maršrutos Jēkabpils novadā

Sabiedriskā transporta padomes sēdē nolemts veikt izmaiņas vairākos reģionālo maršrutu autobusos, tostarp arī Jēkabpils novadā.

Reģionālās nozīmes autobusu maršrutā Jēkabpils-Aizkraukle-Bauska četros reisos tiks iekļauta pietura Ozolaine – reisos no Jēkabpils plkst.6:30 un plkst.15:15, savukārt no Bauskas reisos plkst.9:25 un plkst.13:45.

Reģionālās nozīmes maršrutā Jēkabpils-Pāpuļi autobusi vakara reisā plkst.18:20 no Jēkabpils turpmāk brauks visās darba dienās – no pirmdienas līdz piektdienai nevis tikai piektdienās kā līdz šim, līdz ar to maršruta Jēkabpils-Medņi autobuss vakara reisā plkst.18:20 no Jēkabpils turpmāk kursēs tikai sestdienās, bet nekursēs pirmdienās, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās.

n
no Jēkabpils tālā gala 05.02.2023 16:48
Kurš vēl februārī nav pa purnu dabūjis?
V
Vietējais 04.02.2023 11:46
Šodien ar autobusiem brauc retais.Pirmkārt laukos palicis salīdzinoši maz cilvēku.Otkārt cilvēki katrs pēc savām mat.iespējām sapirkuši autiņus.Nesenā pagātnē cilvēkiem bija nauda,bet bija grūtības iegādāties autiņus,it sevišķi jaunus.Vēl nedaudz no jauno laiku vēstures.Pilsētas autoosta bija Vecpilsētas laukumā.Autobusu kustības intensivitāte bija apmēram kā šodien Rīgas centrālajā autoostā.Vieni autobusi pienāca,citi tūlīt devās reisā.Pārsvarā visi autobusi bija pilni ar cilvēkiem,bieži tā pārpildīti,ka visiem bija grūtības tajos tikt iekšā.Lielu daļu braucēju sastādīja lauku puikas un meitenes,kuri devās uz dažādām skolām un atpakaļ uz mājām.Pie takšu pieturas,it sevišķi nedēļu nogalēs,bija garas rindas,kaut brauciens priekš tiem laikiem ar taksi nebija tas lētākais prieks.Tas tā,atmiņas salīdzinājumam
P
Pareizā piebilde 04.02.2023 14:55
Lielinieku laikos taksometrs bija daudz ,,lētāks prieks,, , nekā tas ir tagad. 20 kapeikas par kilometru.
Bet automašīnas daudzi nebūtu pirkuši , ja ar sabiedrisko transportu varētu ērti nokļūt darbā pilsētā un no pilsētas mājās.
Pēc kolhozu un sovhozu likvidācijas tam bija milzīgi liela nozīme - darba iespējas laukos ir minimālas.
z
zinātājs 04.02.2023 10:11
Lai arī izmaiņas skar novada abu krastu iedzīvotājus, tomēr daudziem, kā Viesītē, Aknīstē un Atašienē, kā arī Dunavā, tās ir nebūtiskas. Lai gan zināmas bažas pastāv.
O
Observer 04.02.2023 09:37
Ja jauno automašīnu tirgotāji spēs nopirkt tādus likumus, kas kas vienkāršiem Latvijas lauku iedzīvotājiem padarīs nepieejamus visām Grētas Tūnbergas prasībām atbilstošus automobiļus ... tad, var gadīties, ka sabiedriskais transports piedzīvos uzplaukumu.
Vērojot rosību CSDD tarifu izmaiņās ... šādas aizdomas pieaug.
L
Lavrinovičagars 03.02.2023 22:02
,,Izmaiņas,, vajadzēja veikt pirms trīsdesmit gadiem.
Šīs izmaiņas tikai nozīmē jūsu galu.
N
Neķītrais masāžists 03.02.2023 19:37
Kā to saprast - nolemts veikt izmaiņas vairākos reģionālo maršrutu autobusos? Vairākos busos mainīs sēdekļus vietām, vai..? Turpmāk visi sēdēs ar mugurām uz priekšu. :DDD
J
Jefiņš 03.02.2023 19:01
Nav aktuāli.
A
Astro 03.02.2023 18:35
Pasažieri jūsmo laimē,
Busiņš pietur Ozolainē!
D
Distihs 03.02.2023 18:08
Atbraucot no skaistās Bauskas,
Uzkāpu uz stikla lauskas.

Pirms komentē

Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai  ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese  tiek saglabāta.

Noteikumi ->