“Labdien, jums zvana no Jēkabpils reģionālās slimnīcas. Vēlamies atgādināt, ka jums ir pieraksts pie otolaringologa...” šādi divas dienas pirms plānotā apmeklējuma robotizētā balss atgādina pacientam par ārsta vizītes vai izmeklējuma datumu un laiku. Zvans notiek automātiskā režīmā, tā veikšanai nav nepieciešama darbinieku iesaiste.
Ikdienā klientiem nereti ir grūtības sazvanīt reģistratūru, jo slimnīcas ienākošo un izejošo zvanu skaits ir ļoti liels. Robotzvans ir veids, kā samazināt reģistratūras zvanu centra noslodzi.
“Šī ideja radās tāpēc, lai atvieglotu reģistratūras darbu, lai būtu pieejamāks zvanu centrs,” stāsta Jēkabpils reģionālās slimnīcas vecākā klientu un pacientu reģistratore Lana Kravcova. “Šobrīd mēs tos rezultātus vēl neredzam, nav sazvanāmāks zvanu centrs, bet tas ir tāpēc, ka vēl mēs aktīvi sekojam līdzi robotzvana darbam, tomēr mēģinām pārzvanīt tiem cilvēkiem.”
Robotzvana laikā pacientam tiek lūgts apstiprināt vai atcelt pierakstu. Lai apstiprinātu ierašanos, jānospiež taustiņš “1”, lai atceltu – taustiņš “2”. Ja pacients neatbild vai nenospiež nevienu taustiņu, pieraksts tiek saglabāts. Pēc zvana klients saņem informatīvu īsziņu par apstiprināto vai atcelto pierakstu. Tomēr ir klienti, kuriem šāds jauninājums sagādā grūtības.
“Piemēram, mans vīrs bija mežā, zāģēja malku, pēkšņi viņam šis zvans,” stāsta Jēkabpils reģionālās slimnīcas apmeklētāja Līga. “Viņš dzird, ka tur jānospiež ciparu taustiņš, viņš neaptver, kur tagad to ciparu taustiņu meklēt, pārbīstas. Labi, ka viņš neko tur vairāk nebija darījis un nebija atcēlis vizīti, bet arī tā var sanākt.”
Lana Kravcova apstiprina, ka šādi gadījumi ir bijuši: “Ir tomēr gados vecāki cilvēki, kuri nospiež netīšām to podziņu “2”. Viņi atnāk uz pieņemšanu, bet pieraksts jau ir dzēsts, jau ir vietā cits cilvēks pierakstījies. Protams, mēs esam ar ārstiem runājuši, lai nāk pretī cilvēkiem un pirmajā periodā pieņem arī tos, kam nav izdevies apstiprināt vizīti.”
Problēmas sagādā vizītes apstiprināšana vai atcelšana, savukārt pašu automātisko atgādinājumu pacienti vērtē pozitīvi.
“Ļoti labi, jo man bija pieraksts pie vairākiem ārstiem, un es jau mājās uz lapiņas pierakstīju. Šāds zvans – tas ir ļoti labi,” saka slimnīcas apmeklētāja Antoņina.
“Ļoti labi, ka atgādina,” saka slimnīcas apmeklētājs Zigmunds. “Tas tikpat kā uz tehnisko atgādina, ka apdrošināšana beigusies mašīnai.”
Jēkabpils reģionālās slimnīcas robotzvani tiek veikti no tālruņa numura 26 143 109. Pacienti aicināti būt atbildīgiem un apstiprināt vai atcelt vizīti, lai ārstam neveidotos dīkstāve, kuras laikā būtu iespējams sniegt konsultāciju citam pacientam. Ja gadījumā sanācis nospiest nepareizo taustiņu, var zvanīt uz tālruņa numuru 62 203 333.
Sandra Paegļkalne
Komentāri 1
Visi Reģistrētie (0) Anonīmie (1)Ziņot par komentāru
Atstājiet komentāru
Pirms komentē
Portāla administrācija aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.
Noteikumi ->