Jēkabpilī uz maģistrāliem ceļiem notiek bedrīšu "lāpīšana"
Pievienots: 27.01.2009 18:03

bedres.jpg
Jēkabpilī, uz maģistrālā ceļa, Brīvības un Neretas ielas krustojuma, asfalta segumā izveidojušās ļoti daudzas un dziļas bedres. Par šo ceļa posmu uzturēšanu atbildīga ir VAS „Latvijas autoceļu uzturētājs”. Vidusdaugavas televīzijas filmēšanas grupa novēroja, ka viena šī uzņēmuma brigāde laboja bedres pie paša krustojuma, bet vairākas citas atstāja neskartas - tās nav aizbērtas ne ar dolomīta šķembām, ne ar bituma emulsiju. Kā telefonsarunā pastāstīja VAS „Latvijas autoceļu uzturētājs” Jēkabpils ceļu rajona vadītājs Arturs Ivbulis, bedres rodas gaisa temperatūras svārstību dēļ, kā arī tas saistīts ar asfalta seguma nolietošanos. Arturs Ivbulis paskaidroja, ja ziemas periodā gaisa temperatūra ir zem nulles, tad asfalts sasalst, bet tiklīdz tā pakāpjas virs nulles - asfalta segumā rodas plaisas un tās piepildās ar ūdeni. Tā kā Neretas un Brīvības ielas ir valsts nozīmes ceļi, tad arī automašīnu kustība šajā posmā ir ļoti intensīva. Līdz ar to visi autovadītāji ir spiesti parādīt ļoti labu braukšanas mākslu apraucot šīs dziļās bedres. Tomēr autovadītājiem ieraudzīt tās ir praktiski neiespējami, jo bedres klāj ūdens. VAS „Latvijas autoceļu uzturētājs” Jēkabpils ceļu rajona vadītājs Arturs Ivbulis teic, ka uz maģistrālā ceļa bedru lāpīšana izmaksā aptuveni no 10 līdz 12 latiem par vienu kvadrātmetru. Tā kā patlaban valstī ekonomiskā situācija ir kritiska, tad finansējums no Jēkabpils pašvaldības ceļu fondiem ir samazināts apmēram uz pusi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Šī iemesla dēļ mazināsies arī izpildāmo uzdevumu apjoms autoceļu uzturētājiem.

 

Raksts izdrukāts no: www.jekabpilslaiks.lv
Adrese: http://www.jekabpilslaiks.lv/?mod=1&op=out&id=9331