Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Pievienots: 24.03.2020 15:44

rsz_pilsonibasunmigracijaslietuparvalde2.jpg
Vēl pirms nedēļas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes teritoriālās nodaļas strādāja, uzņemot klientus pēc iepriekšēja pieraksta, bet tagad pārvalde visās teritoriālajās nodaļās pārtraukusi klientu apkalpošanu klātienē. Visi iepriekšējie pieraksti pakalpojumu saņemšanai ir atcelti. Līdz ārkārtējās situācijas perioda beigām personām nebūs iespējams pieteikt un saņemt personu apliecinošus dokumentus. Ja Latvijā izsniegtam personu apliecinošam dokumentam beidzies derīguma termiņš, tad šis personu apliecinošais dokuments joprojām ir izmantojams personas identificēšanai. Ārzemnieki, kuri Latvijas Republikā uzturējās likumīgi līdz šī gada 13.martam un kuru likumīgās uzturēšanās termiņš beidzies pēc šī datuma, var turpināt uzturēties Latvijas Republikā ārkārtējās situācijas izsludināšanas laikā, nenoformējot jaunu uzturēšanās atļauju vai nesaņemot vīzu un saglabājot tiesības uz nodarbinātību, ja tādas ir noteiktas ar iepriekšminēto uzturēšanās atļauju vai vīzu. Neatliekamu jautājumu risināšanai iedzīvotāji aicināti telefoniski sazināties ar Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes teritoriālajām nodaļām vai izmantot pārvaldes informatīvo tālruni: 67 209 400.

 

Raksts izdrukāts no: www.jekabpilslaiks.lv
Adrese: http://www.jekabpilslaiks.lv/?mod=1&op=out&id=28470