AUTO NOMA - Jekabpils autocentrs
 
Ziņas Video Forums Kontakti Reklāma RSS Twitter
 Lietotājs Parole Laipni lūdzam Viesis! Reģistrēties »  
+ Ziņas
          Svētki
          Sadzīve
          Izglītība, Kultūra
          Ekonomika
          Pašvaldības ziņas
          Policijas ziņas
          Sports
          Visi
+ Ziņu arhīvs
+ Video
+ Foto galerija
+ Forums
+ Iepazīšanās

Ļąńģóšķī 21.07 Diena
25°C...27°C
DA 0-2 m/s

Ģąėīīįėą÷ķī 21.07 Vakars
20°C...22°C
A 1-3 m/s

Šodien 21.jūlijā
vārda dienas svin:

Meldra, Meldris, Melisa

Rītdien:
Marija, Marika, Marina

Apsveicam!
Saraksts »

Kā vērtējat Jēkabpils pilsētas svētkus 2019?
Interesanti un labi noorganizēti;
36.7%
Svētku pasākumus neapmeklēju, tādēļ nav viedokļa.
31.6%
Bija labi, tikai gribētos kaut ko citādāku, interesantāku;
21.4%
Garlaicīgi un slikti noorganizēti;
10.2%

Nobalsojuši: 98
Saraksts »

Ziņas: 26233
Komentāri: 508541
Ziņas forumā: 966
Statistika atjaunota
20.09.2017 08:39
 
Šobrīd portālā: 30 lietotāji

http://www.jekabpils.lv
Mājas lapu izstrāde
Jaunākās ziņas
 
Autoceļa sliktais stāvoklis kavē uzņēmējdarbību Vārkavas novadā
Pievienots: 08.03.2019 19:15

» Versija izdrukai

rsz_varkavascelsfoto.jpg
Pavasara lietavu ietekmē valsts vietējās nozīmes autoceļš Špoģi – Arendole – Vecvārkava – Sīļi kļūst grūti izbraucams. Visgarākais ceļa posms šķērso Vārkavas novadu – vietējiem iedzīvotājiem tas ir maršruts, kas jāveic, lai nokļūtu uz Līvāniem un tālāk uz šosejas Rīga – Daugavpils.
    
    Zemnieku saimniecībai “Šņepstu Jaunāres”, kas nodarbojas ar kokapstrādi, mežizstrādi un lauksaimniecību un kas ir lielākā saimniecība Rožkalnu pagastā, ik pavasari jāsamierinās, ka ceļš tiek slēgts smagajam transportam. “Tas neļauj mums attīstīties,” saka saimniecības ražošanas vadītājs Jānis Šņepsts. “Tie ir zaudējumi, kas jāsedz no mūsu kabatām. Problēma vēl ir tajā, ka ceļa aizslēgšana nav plānota, to bieži vien aizslēdz nepaziņojot, mēs bieži vien nepaspējam ievest gatavo materiālu. Un materiāls arī nevar stāvēt pusotru mēnesi šeit uz vietas, jo priede un egle zilē. Tas nozīmē, ja ceļu aizslēdz uz mēnesi, pusotru, tad produkciju pirmajā šķirā vairs nevar nodot.”
    
    Tā kā produkcija ir jānogādā uz Rīgu, lai tālāk to varētu vest uz Lielbritāniju, Dāniju un citām valstīm, šis autoceļš saimniecībai ir ļoti svarīgs.
    
    Arī zemnieku saimniecībai “Andrupes” ceļš sagādā problēmas, jo pa to nākas braukāt vairākas reizes dienā. “Mēs uzsākām biznesu citā novadā – Līvānu novadā tikai šī autoceļa dēļ,” stāsta saimniecības “Andrupes” īpašnieks Raimonds Ancāns. “Turam karantīnas lopus Rožupē, šeit mēs to nevarējām izdarīt. Ja gadā divas, trīs reizes aizslēdz ceļu, neko nevar izdarīt. Tas ceļš šādā stāvoklī ir apmēram četrus, piecus mēnešus gadā.”
    
    Pašvaldība sadarbībā ar vietējiem iedzīvotājiem jau gadiem ilgi cīnās par autoceļa remontu, bet līdz šim nekas nav panākts. Greiderēšana nebūšanas novērš tikai uz īsu brīdi. Vārkavas novada domes priekšsēdētāja Anita Brakovska saka: “Ir jau visi līdzekļi likti lietā, runāts un darīts. Es vienmēr par to cīnos, eju, runāju, bet rezultāts ir tāds, kāds ir.”
    
    Pēdējais nozīmīgais remonts autoceļam ir veikts no 1986. līdz 1990. gadam, kad 26,5 kilometru garam ceļa posmam veikta dolomīta šķembu seguma izbūve, un 1996. gadā, kad astoņu kilometru garam posmam veikta grants seguma atjaunošana. Tomēr valsts akciju sabiedrības “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova uzsver, ka tas nav prioritārs ceļš: “Ir jāsaprot, ka šis ceļš starp visiem ceļiem, kas ir “Latvijas Valsts ceļi” Preiļu nodaļas pārziņā, nav tajā sliktākajā tehniskajā stāvoklī. Turklāt šis ceļš ir ar vienu no zemākajām satiksmes intensitātēm šajā apvidū.”
    
    “Latvijas Valsts ceļi” dati liecina, ka vienā ceļa posmā satiksmes intensitāte ir 115 transporta vienības diennaktī, bet otrā ceļa posmā – 175 transporta vienības diennaktī.
    
    Ņemot vērā, ka no valsts budžeta tiek piešķirti nepietiekami līdzekļi, lai veiktu visus nepieciešamos ceļu remontus, Vārkavas novada iedzīvotājiem jāsamierinās, ka tuvāko trīs gadu laikā šim ceļam nav plānoti nozīmīgi remontdarbi. Iespējams, ka 2019.gadā tiks veikti ūdens novades sakārtošanas darbi ceļa posmā no 24,32. līdz 24,63. kilometram, taču tur ir nepieciešami saskaņojumi ar elektrības līniju turētājiem, jo posms pārklājas ar gaisvadu elektrības līnijas aizsargjoslu.
    
    Sandra Paegļkalne
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
 


Komentāru skaits: 20
Apspriežam tēmu:
*tā tur ir
  Gudrākie sen jau ir aiz dīķa. Šeit strādā, maksā nodokļus, lai barotu uzpūsto ierēdņu armiju,kam uzspļaut no auksta koka uz tautas vajadzībām.
08.03.2019 19:52
īpaši stulbs
 Jā, tā ir! Dzirdēju, ka Vārkavas novadā ārzemju investori gribējuši attīstīt ražošanu - piemēram, Sony gribējis tur uztaisīt Baltijas videomagnetofonu montēšanas filiāli un Microsoft mēģinātu vietējam tirgum kompjūterus ražot, bet neizbraucamo ceļu dēļ nekā... Parēķinājuši, ka ar helikopteriem detaļas pievest un produkciju izvest iznākot par dārgu. Bijušais satiksmes ministrs Augulis nepaspēja iesākto pabeigt...
08.03.2019 20:52
*bezkaunīgais sivēns
 Jēkabpils tur neko nevar palīdzēt, vienīgi mierināt, ka vasarā būs labāk.
09.03.2019 08:37
*zinātājs
 Cik zinu, pirmās Latvijas brīvvalsts laikā Vārkavas pusē un valstī vispār ceļi bija daudz kritiskākā stāvoklī, asfalts bija tikai Rīgā, bet tas netraucēja mums būt par labiem ražotājiem. Vaina nav ceļos. Nevajadzēja zirgus iznīdēt. Te liels pārmetums Zemkopības ministrijas Zirgkopības departamenta neapdomīgajiem ierēdņiem.
09.03.2019 08:55
*Dauņeksterminators
 Vajag aizliegt! Aizliegt pavasari un aizliegt rudeni!
09.03.2019 10:15
*FAKTISKI
  Nu ja nav plānos remontēt vēl gadi trīs, tad čīkstēt pa medijiem arī nav jēgas. Sen jau visiem ir skaidrs- reģionālo un pašvaldību ceļu nav un nebūs, jo redziet, pa tiem maz brauc. Tiem dažiem, kuri nav aizlaidušies pāri dīķim, tie varot iztikt ar tādu, kāds ir. Vai nu jāsamierinās vai jāpārkārtojas. Tie, kuri sēž valdībā, tie pa tādiem ceļiem nebrauc, tas viņiem nav aktuāli. Ceļu remonti nav lēts prieks, bet ja visa tā nauda, kas ir iedota ceļiem tiktu uz ceļiem, tas būtu labi. Bet ja vēl kāds sekotu līdzi darba kvalitātei, tas būti ideāli.
10.03.2019 07:52
*Viesis
  Pacietību un tikai pacietību...
10.03.2019 10:05
*Laucinieks
 Labāko autoceļu reitings – Lietuva, Igaunija 37,38 vietā, Latvija – 107 vietā!Ura tovarisci.
10.03.2019 13:34
*Viesis -> laucinieks
  Nu ko tur teikt? Pasmaidīsim. :))
10.03.2019 13:55
*šofers -> *Laucinieks
 Pa Lietuvu ir iznācis braukt krustām šķērsām. Uz robežas ar LV jau redzams kontrasts. Jau padomju gados Lietuvā spēja noasfaltēt labus ceļus. LV tas izmaksāja un arī tagad izmaksā 2 x dārgāk, bet laba kvalitāte kā nav, tā nav. Miljoni izgrūsti, bet paši redzam kāda realitāte. Ar ļoti retiem izņēmumiem. Lietuvā pat mazie ceļi ir ar asfaltu un gaismas sensoriem. Īpaši brīvdienās uz Lietuvas ceļiem ir vairāk auto ar LV numuriem kā vietējo. Veikalos, aptiekās, beznzīntankos skan latviešu valoda.
10.03.2019 15:31
*! -> *FAKTISKI
 Ko nu murmulē visu laiku par valdību, ja ir speciāls kantoris Latvijas valsts ceļi, kuriem jāatbild par ceļu stāvokli- atjaunošanu, remontiem un tml. Alga šiem ir no 1 050 - 3 260 ! Satiksmes ministrs gan var dot bietē par neprofesionalitāti, bet lielas algas saņemšanu, miljonu izsaimniekošanu un tml.
10.03.2019 15:41
*murmulēju, lai tā būtu -> !
  Ar Satiksmes ministru, Latvijas valsts ceļu un valdības gādību ceļi 30 gadu laikā ir uz sabrukšanas robežas. Ko te vairs diskutēt? Āmen un cauri. Satiksmes ministrs tikai dauzās pa vizītēm pa visu LV , bet tolka no viņa darba nav tik, cik melns aiz naga. Šokē tas, kā Latvijas ceļi remontē ceļus. Īstenībā vairāk vai mazāk jādod bietē būtu visiem, kuri ir saistīti ar ceļiem.
Kratoties pa LV ceļiem jādomā, kur ir palicis Eiropas dotais finansējums ceļiem? Kaut kā neredz, ka tas viss būtu nonācis uz ceļiem. Valsts kontrole tikai noplāta rokas. Par darbu kvalitāti vispār nerunāsim,jo tās nav. Alga 1050- 3260, tā nav liela alga, bet jautājums ir, vai tā ir nopelnīta ?
10.03.2019 18:37
*noskatījos video
  Ceļš kā jau visur: plats, zems, bez profila, pa virsu palikusi tikai smalkā frakcija. Stipri žēl ir šo uzņēmēju, kuriem ir traucēta biznesa attīstība, arī visu pārējo cilvēku, kuri ir spiesti pārvietoties pa šādiem ceļiem. Atbildīgajiem po...
10.03.2019 19:11
*zinātājs -> noskatījos video
 Kāpēc tev žēl šo netālredzīgo uzņēmēju? Gribētos zināt, kur vainīgs novads, ka viņi izvēlējušies taisīt biznesu kaut kādā nomalē nevis Jēkabpilī, kur par iebraukšanu un izbraukšanu vēl neviens nesūdzas. Ja grib pie savas mājas no kolhoza privatizētā fermā ražošanu bīdīt, produkciju ar fūrēm uz ostu vest, tad lai pats arī ceļu taisa!
11.03.2019 08:19
*inpromo -> *zinātājs
 Kāpēc aprobežoties ar kaut kādu sasmakušo Jēkabpili. lai pārceļ ražošanu uz Rīgu. tur būs vēl labāk. Vai vēl labāk uz Igauniju vai Lietuvu. Tad varēsiet tepat gausties reizē ar visiem, ka Latvijā jau neviens neko neražo. Lauki izmirst.
11.03.2019 13:22
*Viesis -> *zinātājs
 nu tu iepridi pa slapjo
11.03.2019 14:41
*zinātājs -> inpromo
 Ideja nav slikta, bet tomēr ražošana jāattīsta Jēkabpilī, jo laukos tiešām nav pat cilvēku, ko iesaistīt darbā. Kad pilsētā viss attīstīsies, tad varēs arī perifērijā taisīt filiāles. Lauki izmirst arī tāpēc, ka lauciniekiem nav zemes, kur pļaut sievu vai izganīt lopus, jo ZZS ar Breksi priekšgalā brīvās zemes atdeva lielzemniekiem, kulaku pēctečiem. Tur paliek tikai tie, kas neko nemāk un negrib darīt, un dzīvo no sociālajiem pabalstiem.
11.03.2019 14:45
*akoo
 nu kas tā par braukšanu - bez kratīšanās!!??
jau no sendienām tā iejājies.
11.03.2019 15:41
īpaši stulbs -> kungi un dāmas!
 Ierosinu parunāt par kaut ko patīkamāku. Drīz Lieldienas...
11.03.2019 19:33
*Aizdomājies bez pusdienām
  Taisni jābrīnās, kādam ir jābūt talantam uzturēt sagruvušus ceļus kaut puslīdz braucamus. Cepuri nost vietējo LAU priekšā. Ja valsts ceļi turpinās tādā pašā garā- izlikties,ka viss ir kārtībā, pēc gadiem desmit vairs nekas nebūs līdzams.
11.03.2019 19:34
Piedalīties diskusijā:
Vārds:
Adresāts:
Visual CAPTCHA
Ievadiet drošības kodu: *





  Copyright © jekabpilslaiks.lv 2005-2019.g.
Mājas lapu izstrāde. 2005.g. (support@jekabpilslaiks.lv)


Portālā jekabpilslaiks.lv publicētie materiāli ir aizsargāti saskaņā ar Latvijas Republikas Autortiesību likumu. Jebkura jekabpilslaiks.lv publicēto materiālu kopēšana, modificēšana, uzglabāšana, arhivēšana un pilnīga vai daļēja publiskošana bez SIA “Vidusdaugavas televīzija” rakstiskas atļaujas ir kategoriski aizliegta.
Ja netiek ievēroti augstāk minētie noteikumi, tiek uzskatīts, ka ir pārkāptas autora tiesības un atkarībā no pārkāpuma rakstura vai sekām pārkāpējs saucams pie likumā noteiktās administratīvās vai kriminālās atbildības.

Komentārus, ierosinājumus un jautājumus sūtiet uz adresi redakcija@jekabpilslaiks.lv

Publicētie materiāli ne vienmēr saskan ar redakcijas viedokli. Par rakstos publicēto materiālu saturu atbild raksta autors. Redakcija neatbild par lietotāju komentāriem, forumā ievietotajiem ziņojumiem. Par reklāmas materiālu un sludinājumu saturu atbild to iesniedzējs.
Atslēgvārdi: Jēkabpils, Jēkabpils ziņas, Jēkabpils rajons, jaunumi, forums, sludinājumi, foto galerija, reklāma.
Lapas apstrādes laiks: 0.00536 sek.

Cienījamais lietotājs, Jekabpilslaiks.lv izmanto sīkfailus lai uzlabotu vispārējo pakalpojumu kvalitāti. Turpinot lietot portālu, jūs apliecināt, ka piekrītat mūsu Privātuma politikai, kā ari sīkdatņu izmantošanai. Es saprotu