Autoviss Rezerves dalu veikals.
 
Ziņas Video Forums Kontakti Reklāma RSS Twitter
 Lietotājs Parole Laipni lūdzam Viesis! Reģistrēties »  
+ Ziņas
          Svētki
          Sadzīve
          Izglītība, Kultūra
          Ekonomika
          Pašvaldības ziņas
          Policijas ziņas
          Sports
          Visi
+ Ziņu arhīvs
+ Video
+ Foto galerija
+ Forums
+ Iepazīšanās

ßńķī 17.02 Vakars
-1°C...-3°C
R 2-4 m/s

ßńķī 18.02 Nakts
-4°C...-6°C
ZR 1-3 m/s

Šodien 17.februārī
vārda dienas svin:

Konstance, Donats

Rītdien:
Kora, Kintija

Apsveicam!
Saraksts »

Vai, jūsuprāt, Latvijā ir nepieciešama jauna administratīvi teritoriālā reforma?
Jā, noteikti vajag samazināt pašvaldību skaitu;
61.5%
Nē, reforma neatrisinās valstī esošās problēmas;
33.3%
Grūti pateikt, tas atkarīgs no tā, kā šī reforma izpaudīsies.
5.2%

Nobalsojuši: 96
Saraksts »

Ziņas: 26233
Komentāri: 508541
Ziņas forumā: 966
Statistika atjaunota
20.09.2017 08:39
 
Šobrīd portālā: 23 lietotāji

http://www.jekabpils.lv
Mājas lapu izstrāde
Jaunākās ziņas
 
Uz daudzām Jēkabpils ielām rodas arvien jaunas bedres
Pievienots: 12.02.2019 17:04

» Versija izdrukai

rsz_bedres2.jpg
Nepastāvīgie laika apstākļi veicinājuši jaunu bedrīšu rašanos uz daudzām Jēkabpils pilsētas ielām. Ir vietas, kur asfalta seguma bojājumu ir tik daudz, ka autovadītājiem nav iespējas no tiem izvairīties. Viena no sliktākajā stāvoklī esošajām ielām ir Neretas iela. Šīs ielas, tāpat kā daudzu citu Jēkabpils tranzītielu uzturēšanu tagad nodrošina jauns pakalpojumu sniedzējs – SIA “Ceļi un tilti”. Uzņēmumā skaidro, ka šādos laika apstākļos, kādi ir pašlaik, bedrītes var labot ar aukstā asfalta tehnoloģiju, bet to esot lietderīgi izmantot tikai tādām bedrītēm, kas kvalificējamas kā avārijas bedres, proti, kas dziļākas par pieciem centimetriem un kuru laukums ir aptuveni tik, cik aizņem divas A4 formāta lapas. “Ja auksto asfaltbetonu ieklāj bedrītē seklā dziļumā, tad praktiski pēc tam, kad pāris mašīnas pār to pārbrauks pāri, darbs būs vējā,” skaidro SIA “Ceļi un tilti” valdes priekšsēdētājs Edgars Naglis. Viņš uzsver, ka avārijas bedrītes uz ielām, kas ir uzņēmuma pārziņā, tiks labotas: “Mūsu meistars katru dienu apseko tos maršrutus, un katru dienu Jēkabpilī atrodas viena brigāde, kas avārijas bedrītes novērš ar auksto asfaltbetonu. Bet ir runa par avārijas bedrēm, nevis par visām bedrēm.”
    
    Ļoti sliktā stāvoklī ir Neretas ielas posms no tilta pār Daugavu līdz Ledus ielai, tostarp arī gaisa pārvads pār Kļavu ielu. Jēkabpils pilsētas domes izpilddirektors Guntars Gogulis skaidro, ka šajā posmā bedrītes nav lietderīgi labot, jo konkrēto ielas posmu pavisam drīz plānots sākt rekonstruēt: “Tajā posmā no Ledus ielas līdz tiltam manā skatījumā bedrītes nav jēgas labot, jo drīz šo posmu jau taisīs ciet. Mēs domājam martā uzsākt Neretas ielas posma no tilta līdz Ledus ielai remontdarbus, tostarp arī Kļavu ielas pārvada pilnīgu rekonstrukciju. Attiecīgi tiks slēgta kustība Neretas ielā un kādu brīdi arī Kļavu ielā.”
    
    Neretas ielas posma no tilta pār Daugavu līdz Ledus ielai rekonstrukcija būs viena no aktivitātēm projektā “Jēkabpils pilsētas infrastruktūras sasaiste ar TEN-T tīklu”. Saskaņā ar iepirkumu būvdarbus veiks SIA “Ošukalns”. Tā kā šajā Neretas ielas posmā ir ļoti intensīva satiksme, būvdarbi, kas sāksies marta pirmajās darba dienās, radīs neērtības daudziem. Sīkāk par paredzētajām izmaiņām transporta kustībā pašvaldība informēs tuvāko dienu laikā, tad arī būs pieejamas transporta kustības shēmas.
    
    Eiropas Transporta tīkla jeb TEN-T tīkla projekta kopējās izmaksas ir vairāk nekā 8,2 miljoni eiro. Projekts tiks īstenots līdz 2021.gadam, un tā laikā bez Neretas ielas divu posmu pārbūves vēl paredzēts pārbūvēt Dolomīta ielu, Brīvības ielu no krustojuma ar R.Blaumaņa ielu līdz Dolomīta ielai, kā arī divus Zīlānu ielas posmus.
    
    Sandra Paegļkalne
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
 


Komentāru skaits: 47
Apspriežam tēmu:
*es
 draudzibas aleja kaklu var salauzt
12.02.2019 17:13
*Viesis
  Tā ka biedri, ciešaties. Labi, ka paša Goguļa darbs ir lietderīgs. :DD
12.02.2019 17:15
*Jefiņš
 Toties Bebros viss pa pirmo.
12.02.2019 18:08
*Vietējais
 Nekas nav mūžīgs,arī asfalts..Nesen būvētajām un atjaunotajām ielām ir garantijas laiks.Lāpot vecās ielas,jāizmanto visefektīvākās metodes un jākontrolē arī šo darbu kvalitāte un reālais apjoms,jo visas bedres neviens nesaskaitīs.
12.02.2019 18:12
*Neķītrais masāžists -> es
 Toč, bļē, tu, ibio, pat ar veļiku neizbraukt! Draudzības aleju un Pormaļa ielu sen vajadzēja taisīt, bet neretas ielu, kur tikai smagie vien brauc, varēja tikai pielāpīt. Kurš tur domē šitos kreisos plānus taisa?
12.02.2019 18:56
*otto -> visiem
 Brīvības iela virzienā uz Aizkraukli jau vien ir ko vērta, Jēkabpils apvedceļš arī neatpaliek. Ja nebrauc slalomā, kantaini riteņi ir garantēti !!!
12.02.2019 18:56
*vēlētājs
 Tiešām sviests, remontē visu ko tikai ne to kas tiešām ir vajadzīgs, Draudzības aleja, Pormaļa iela ir vienkārši katastrofālā stāvoklī, vienas no galvenajām ielām, bet par vinu remontu nav ne mazākās runas, Kaut kādu tur Aldaunas ielu šogad remontēs, bet pilsētras galvenās ielas paliek novārtā. Jaunā dome vēl nav īsti degunu apsildījusi, bet jau savas šteles rulē.
12.02.2019 19:18
*Viesis -> vēlētājs
  Pa Aldaunas ielu biezie drellē da sētai. :D
12.02.2019 19:34
*Xxl
 Draudzības alejas iela ir katastrofāli neizbraucāma,bedres pie bedres!!!!!!
12.02.2019 19:38
īpaši stulbs
 Ziemā tā ir normālā parādība, bet dažiem jau vienmēr savas kaprīzes pa visu pasauli jāizbļauj. Būtu labāk paldies pateikuši, ka cilvēki strādā.
12.02.2019 20:12
*Dostaļi!!!
 Jātaisa akcija - kurš iebrauc bedrē, aptur mašīnu un nekust no vietas kādu pusstundu - arī uz "Pormalenes" . Varbūt tad atbildīgie dienesti atgriezīsies realitātē. Daudzās bedrēs uz Pormaļa ielas, Draudzības alejas, Zīlānu ielas utt. (pat uz tilta jau katrā joslā pa bedrei!) var ne tikai pārsist riepu, bet arī nolauzt riteni! Pormaļa iela vispār ir noziegums pret tautu - nav cita varianta apbraukšanai (ja atskaita tikpat briesmīgo Draudzības aleju). Ja nevar savādāk - lai stāv bezdarbnieks vai ošukalna strādnieks ar lāpstu pie katras bedres klāt un ber iekšā izsijas/akmeņus katras 10 minūtes. Ja nē - lai maksā kompensāciju, piemēram, 100% no ikgadējā ceļa nodokļa.
12.02.2019 20:15
*Xxx
 Vissliktāk stāvoklī ir Pormaļa iela ,kas ir pirmkārt jālabo
12.02.2019 20:15
*Dostaļi!!! -> īpaši stulbs
 Tā nav normāla parādība ne ziemā, ne vasarā! Ja man katru dienu ar personīgo auto jābrauc pa pusmetru dziļām bedrēm, kas piedevām pielijušas ar ūdeni un nav labi saskatāmas, tad nepiespiedīsi man teikt, ka "cilvēki strādā". Tiem, kuri brauc ar dienesta mašīnu, protams, visas bedres "līdz celim".
Ja bardaku uz Pormalenes rīt nesavāks, būs protesti!
12.02.2019 20:21
*ĶĒMS
 Vajadzīgs remonts, nauda budžetā ir iedalīta, jāgaida piemēroti āra apstākļi darbiem. kas tur īpašs? Viss ar laiku nonēsājas, izdilst arī asfalts.
12.02.2019 20:27
*Dostaļi!!! -> *ĶĒMS
 Bedrēm jābūt aizbērtām! Nevar uz noslogotajām pilsētas ielām būt neapbraucamas pusmetru dziļas bedres! Ja nevar ar asfaltu, jāber ar kaut ko citu, un kaut vai ik pēc stundas - Ošukalns arī varētu "pieslēgties", ņemot vērā, ka tieši viņu neizdarības dēļ visai pilsētai tagad jākratās pa Pormaļa ielu!. Neviens nepieprasa jaunu, gludu asfaltu, bet tādu ceļu, uz kura nevar salauzt auto!
12.02.2019 20:31
*Viesis -> dostaļi
  Aizej un uzdod pa kupri. ar runām te ir par maz
12.02.2019 21:17
*CikVar
 Rīt pirkšu tanku un braukšu droši! Tā ka varar neremontēt neko! "Paldies pilsētas domei par iedzīvotāju problēmu izpratni un savlaicīgu rīcību!" Laipni lūgti ģimenēm draudzīgā pilsētā!
12.02.2019 22:11
*Viesis
 Goguli gatavojies lietderīgi remontēt pilsētnieku un caurbraucēju auto, kad Tevi sūdzēs tiesā! Nāhren Jūs ne brīdinājuma zīmes varat izlikt, ne bedres labot! Beigts viss apbraucamais ceļš gar Mežaparku, gar Jēkabpils autocentru, sižetā minētais posms no tilta līdz Ledus ielai, Draudzības aleja, Pormaļa iela otrā krastā Zīlānu iela, viss apbraucamais ceļš no baznīcas līdz pilsētas robežai Daugavpils virzienā! Pilnīga bezatbildība un rīcības trūkums! Novelkat uzvalkus, paņemat lāpstas un darbojaties,ja citādi nevar nodrošināt kārtību!′Pēc mēneša situācija stabilizēsies, varēsiet atgriezties savā darba vietā!
12.02.2019 22:24
*Viesis
 Kā arī Jaunā iela, sakot no 34.majas līdz pat kapiem un Viestura iela arī jau sāk palikt neizbraucama. Un pie Nemja Topa arī jau ar tanku jābrauc!!! Tā ir nenormālās šausmas.

Gribētu dzirdēt ko par visu šo domā Dome, kāds tiešām aizejiet un pajautājiet, bet vislabāk ja mēs visi kopā ietu. Uztaisītu vienreiz un par visām reizēm piketu!!! Tad varbūt sāktu domāt. Bet diezvai. Pingvīni uzvalkos,vairāk nekas
13.02.2019 00:29
*zaķis
 Jāuzaicina " Bez Tabu "..... un KNAB... ņirgāšanās par iedzīvotājiem...
Galvenās bedres jau gadiem nav labotas...Kādus laikaapstākļus jāgaida gadiem?????
13.02.2019 07:52
*ibio!!!
  Tikai sūdains miets te var palīdzēt. Ja nav smadzenēs rieva, tad tā ir jāiedauza. Visa vaina ir Leonīda ielikteņos. A Ragains sev aplasījis riņķī taratorkas ne darītājus.
13.02.2019 08:04
*ĶĒMS -> *Dostaļi!!!
 Tieši tā, daļēji var glābt situāciju aizberot lielās bedres ar šķembām, vismaz līdz pavasarim, kad varēs remontēt nopietnāk, izturēs. Vai tad tas nevienam nav ienācis prātā?
13.02.2019 08:44
*Viesis -> ķēms
  šķembas izšķīdīs slapjumā pa visu asfaltu būs dubļi un bedres. būs vēl trakāk. Ielas ir jāskrāpē nost un jālej virsū asfalts. Samazināt domes darbinieku skaitu uz 70%, visas viņu privilēģijas, dienestu autiņus pie sētas, un par to naudu veikt ielām kvalitatīvus remontus.
13.02.2019 08:48
*atkārtošu,jo pilnībā pievienojo -> *Dostaļi!!!
  Pormaļa iela vispār ir noziegums pret tautu - nav cita varianta apbraukšanai (ja atskaita tikpat briesmīgo Draudzības aleju). Ja nevar savādāk - lai stāv bezdarbnieks vai ošukalna strādnieks ar lāpstu pie katras bedres klāt un ber iekšā izsijas/akmeņus katras 10 minūtes. Ja nē - lai maksā kompensāciju, piemēram, 100% no ikgadējā ceļa nodokļa.
13.02.2019 08:55
*Viesis
 Postaža. Jāliek zīme 5 km stundā.
13.02.2019 09:55
*ĶĒMS -> 08:48
 Šķembas var būt tikai pagaidu risinājums, jo pašreizējos āra apstākļos asfaltu neuzklās. Sestdien biju Rīgā, tur situācija vēl trakāka, viss vienās bedrēs, beigās atstāju autiņu vienā pagalmā un pie radiem gāju kājām kādus trīs kvartālus. Vai nu asfalts kļuvis neizturīgāks :)), bet tādi ir fakti. Mašīnu plūsma arī ir ievērojami pieaugusi un tas nepaliek bez sekām, acīmredzot ceļu būvniekiem tas ir jāņem vērā, nevar atsaukties, ka kādreiz tā nebija, jāpārskata ceļu būves tehniskie normatīvi.
13.02.2019 10:06
*zinātājs
 Kas sūkstās par Draudzības alejas ceļa klājumu, tie nezina kāda ir Viestura iela posmā no Pasta līdz Pormaļa ielai. Sēdieties savā glaunajā Audi-90 un izbrauciet uz 50km/h, tad zināsiet! DDD
13.02.2019 10:27
*Viesis
 Jāpiekrīt,ka pat Viestura ielas posms ar uzlikto zīmi 30 nav izbraucams. Vakar braucu ar 6km/H un tālāk Pormaļa ielu ar 17km/h. ŅIRGĀŠANĀS
13.02.2019 10:47
*Viesis -> *zinātājs
 izbrauc pa Draudzības aleju un tad pļurksti!
13.02.2019 10:55
*Viesis
 Jautājums ir atklāts. Ko Leonīds ir darījis visus šos 27 gadus! , ja pat centrālās ielas ir riktīgākā katastrofa??
13.02.2019 10:59
*Vietējais
 Tā lieta ir daudz nopietnāka kā izskatās.Skaidrs,ka daudzas ielas savu laiku ir nokalpojušas.Ja arī tās bedres aizlāpīs,tad ar katru gadu būs arvien sliktāk un sliktāk.Skaidrs,ka administratīvo aparātu,kurš noēd kolosālu daudzumu budžeta naudas,nesamazinās,jo tiek izdomāti un radīti arvien jauni amati.Atliek pārskatīt naudas izlietojumu,vai arī pilsētas tēviem domāt,kā pilsētai naudu vairāk nopelnīt,piesaistot teiksim investorus,kuri pilsētā radītu vērā ņemamu ražotni.
13.02.2019 11:11
*Viesis
  Ragainis nerūpējās par Krustpils novada ceļiem, bet tagad rūpēsies par pilsētu? Brīnums , ka nesaka savu iecienīto kroņa teicienu - Esiet iecietīgi! :D
13.02.2019 11:21
*Viesis
  Nedrīkst pieļaut, ja remontēs Aldauna ielu!!!!
13.02.2019 11:34
*Kaut kas nav kārtībā
 Un pirmkārt ar komunikāciju. Pašvaldība dzīvo kaut kadā burbulī. Ko dara preses nodaļas speciālisti,vecākie speciālisti,nodaļu vadītāji un citi departamentu vicespīkeri? Iznāciet un skaidrā tekstā izskaidrojiet - kāpēc jāremontē normāli izbraucamā Aldaunas iela,kamēr pilsētas centrs ir ....nelietošu cenzējamus vārdus. Var jau būt,ka tam ir kaut kāds svarīgs un loģisks skaidrojums. Var jau būt.
13.02.2019 12:05
*Viesis
 Vakar veči bedres lāpīja pie Ceļinieka, mazākās salāpīja. Pulkstenis bija pieci, darbs beidzās. Vēl jau pat gaišs bija! Visas lielās bedres kvadrātmetru un lielākas, dziļumā desmit un vairāk centimetri palika vaļā! Tas ir noziegums un bezatbildība pret tautu! Tajās lielajās točna rupjo šķembu var sabērt, lai kāds riteņus nenolauž!
13.02.2019 12:41
*Priekšlikums
 Risinājums ir ļoti vienkāršs un ekonomiski izdevīgs. Jāuzlauž asfalts un jāierīko ielas ar grunts segumu, atstājot bruģi tikai gājējiem un riteņbraucējiem. Būs viegli remontēt. Arī ekonomiskais ieguvums milzīgs.
13.02.2019 12:52
*zinātājs -> Viesis
 Bet tu pats pabrauc pa Viestura ielu uz kinoteātri un tad paklausīsimies, ko tad pļurkstēsi!
13.02.2019 13:32
*Viesis -> *zinātājs
 braucu, Draudzības aleja daudz briesmīgāka, beidz pļurkstēt un gudroties!
13.02.2019 13:44
*Dm
 Cik sapratu Neretas iela ir tranzita iela.Un tas jau valsts a ne Jekabpils plans,tapat ka Zilanu iela .
13.02.2019 14:03
*Viesis
 Kena parka tualete, Sidraba ābele, Baltās krāces,lūk kur nauda izsviesta! Ceļi kūst reizē ar sniegu, segums nav kvalitatīvs, vai arī darbs paviršs.
13.02.2019 15:33
*Neķītrais masāžists
 Kad, bļē, taisīs veloceliņu uz Salu? Ziemā pa to varētu slēpošanas gonkas rīkot. :D
13.02.2019 16:34
*Viesis
 Nebūs nekāda veloceliņa. es savu zemesgabalu neatdošana!! Ja grib,lai maksa 10k.
13.02.2019 18:53
*!
 Johaidī! Aizberiet bedres vismaz ar šķembām! Lai pārējo asfaltu nelauž augšā ...
13.02.2019 23:36
*Viesis
 Šorīt saliecu disku, tumsā nepamanot, pēc Nagļa kunga teikto "nebīstamo" bedri Neretas ielā. Man patīk sauklis: Mainoties pakalpojuma sniedzējam ielu uzturēšana paiks lētāka.... Lūk arī rezultāts. Lēta cena - vēl lētāka kvalitāte. Lētais ir lētais...! Varbūt pilsētai tas arī būs lētāk, bet tikai ne mums, kas sit un lauž auto piekarī ar "nebīstamām" bedrēm noklātās ielās.
14.02.2019 07:10
*zinātājs -> Viesis
 Pats brauc pa savu Draudzības aleju un manis pēc tur pļurksti no viena līdz otram galam.
14.02.2019 09:10
*FAKTISKI -> 7:10
  Absurdi ir tas, ka tas lētākais par tikai 2 štukām lētāks bija, bet kvalitāte, kā redzams, ir nulle. Baigi ieekonomēja. Es gan pa to posmu nebraukšu, nu pie velna.
14.02.2019 10:38
*ibio!!! -> 7:10
  Ko tad tur iejājies. mīksto nenolauzi pie reizes?
14.02.2019 19:50
Piedalīties diskusijā:
Vārds:
Adresāts:
Visual CAPTCHA
Ievadiet drošības kodu: *





  Copyright © jekabpilslaiks.lv 2005-2019.g.
Mājas lapu izstrāde. 2005.g. (support@jekabpilslaiks.lv)


Portālā jekabpilslaiks.lv publicētie materiāli ir aizsargāti saskaņā ar Latvijas Republikas Autortiesību likumu. Jebkura jekabpilslaiks.lv publicēto materiālu kopēšana, modificēšana, uzglabāšana, arhivēšana un pilnīga vai daļēja publiskošana bez SIA “Vidusdaugavas televīzija” rakstiskas atļaujas ir kategoriski aizliegta.
Ja netiek ievēroti augstāk minētie noteikumi, tiek uzskatīts, ka ir pārkāptas autora tiesības un atkarībā no pārkāpuma rakstura vai sekām pārkāpējs saucams pie likumā noteiktās administratīvās vai kriminālās atbildības.

Komentārus, ierosinājumus un jautājumus sūtiet uz adresi redakcija@jekabpilslaiks.lv

Publicētie materiāli ne vienmēr saskan ar redakcijas viedokli. Par rakstos publicēto materiālu saturu atbild raksta autors. Redakcija neatbild par lietotāju komentāriem, forumā ievietotajiem ziņojumiem. Par reklāmas materiālu un sludinājumu saturu atbild to iesniedzējs.
Atslēgvārdi: Jēkabpils, Jēkabpils ziņas, Jēkabpils rajons, jaunumi, forums, sludinājumi, foto galerija, reklāma.
Lapas apstrādes laiks: 0.00563 sek.

Cienījamais lietotājs, Jekabpilslaiks.lv izmanto sīkfailus lai uzlabotu vispārējo pakalpojumu kvalitāti. Turpinot lietot portālu, jūs apliecināt, ka piekrītat mūsu Privātuma politikai, kā ari sīkdatņu izmantošanai. Es saprotu