Autoviss Rezerves dalu veikals.
 
Ziņas Video Forums Kontakti Reklāma RSS Twitter
 Lietotājs Parole Laipni lūdzam Viesis! Reģistrēties »  
+ Ziņas
          Svētki
          Sadzīve
          Izglītība, Kultūra
          Ekonomika
          Pašvaldības ziņas
          Policijas ziņas
          Sports
          Visi
+ Ziņu arhīvs
+ Video
+ Foto galerija
+ Forums
+ Iepazīšanās

ßńķī 25.09 Diena
10°C...12°C
ZR 5-7 m/s

ßńķī 25.09 Vakars
7°C...9°C
R 3-5 m/s

Šodien 25.septembrī
vārda dienas svin:

Rodrigo, Rauls

Rītdien:
Gundars, Kurts, Knuts

Apsveicam!
Saraksts »

Kā vērtējat pēdējā laikā paveikto un tuvākajā nākotnē plānoto koku ciršanu Jēkabpilī?
Negatīvi, jo pilsētā līdz ar to kļūst mazāk zaļuma, zaudē gan vide, gan vizuālais skats;
50%
Pozitīvi, pilsētai vajag kļūt modernākai, ar jauniem kokiem un apstādījumiem;
28.9%
Grūti pateikt – ja vietā tiek iestādīti jauni koki, tad labi, ja nē – tad slikti;
14.4%
Neitrāli – mani tas neinteresē.
6.7%

Nobalsojuši: 90
Saraksts »

Ziņas: 26233
Komentāri: 508541
Ziņas forumā: 966
Statistika atjaunota
20.09.2017 08:39
 
Šobrīd portālā: 46 lietotāji

http://www.jekabpils.lv
Mājas lapu izstrāde
Jaunākās ziņas
 
Izmaiņas Jēkabpils poliklīnikā uzlabo komunikāciju ar pacientiem
Pievienots: 12.09.2018 13:03

» Versija izdrukai

rsz_telefons.jpg
Kopš šā gada augusta ir būtiski mainījusies Jēkabpils reģionālās slimnīcas telekomunikācija ar pacientiem. Līdz šim Jēkabpils poliklīnikas reģistratūru bieži vien neizdevās sazvanīt, jo klausuli gluži vienkārši neviens necēla. Šāda situācija veidojās tādēļ, ka reģistratūras darbiniekiem paralēli zvanu apstrādei vajadzēja apkalpot klientus klātienē. Pēc vienotā tālruņa pakalpojuma ieviešanas visiem klientiem sākumā skan automātiskais atbildētājs, kas ļauj izvēlēties sarunas valodu un tematu, savukārt pēc tam tiek gaidīts savienojums ar reģistratūras darbinieci, kuras pienākumos ietilpst tieši zvanu apstrāde. Jēkabpils reģionālās slimnīcas valde uzsver, ka kopš zvanus apstrādā atsevišķa darbiniece, situācija komunikācijā ar pacientiem ir būtiski uzlabojusies, tomēr valde plāno veikt vēl vairāk uzlabojumu, jo zvanu skaits dienā ir ievērojami liels.
    
    “Kopš interneta telefonijas ieviešanas, kopš 1.augusta tika apkalpoti vairāk nekā 18 tūkstoši zvanu – 455 zvani dienā. Mēs varam redzēt zvanu statistiku, varam redzēt, kuros laikos ir tās “pīķa stundas”, kad sazvanīt reģistratūru ir visgrūtāk. Tas ir laika periods no pulksten 10:00 līdz 13:00, dažreiz līdz pl.14:00,” stāsta slimnīcas valdes locekle Inna Budovska.
    
    Laikā, kad zvanu ir tik daudz, ka reģistratore nespēj visus apkalpot laicīgi, klientam nākas gaidīt savienojumu no septiņām līdz 15 minūtēm. Jēkabpils reģionālās slimnīcas valde tuvākajā laikā šo problēmu risinās, sola Inna Budovska: “Mums šobrīd reģistratūrā ieplānots vēl viens darbinieks, kurš nodarbosies ar zvanu apkalpošanu, bet viņš būs uz pusslodzi – tieši uz tām “pīķa stundām”, kad zvanu ir visvairāk un arī reģistratūras darbinieku noslogojums ir vislielākais.”
    
    Šobrīd poliklīnikas un slimnīcas reģistratūras ir sazvanāmas, izmantojot tālruņa numuru: 62 203 333, kas ļauj visas nepieciešamās pacientu reģistrācijas darbības veikt vienuviet. Bērnu nodaļas reģistratūra ir sazvanāma vienotā kārtībā, zvanot un izvēloties pieteikšanos pie ārsta poliklīnikā.
    
    Vienotā tālruņa darbības princips paredz trīs vienkāršas izvēles:
    Zvanot uz tālruņa numuru 62 203 333, jāizvēlas sarunas valoda, pēc tam – sarunas temats:
    1) Taustiņš „1” veidos savienojumu ar poliklīnikas reģistratūru, kur varēs pieteikties ārsta apmeklējumam;
    2) Taustiņš „2” veidos savienojumu ar slimnīcas reģistratūru, lai vienotos par izmeklējuma laiku slimnīcā;
    3) Savukārt taustiņš „3” savienos ar slimnīcas uzņemšanu. Slimnīcas uzņemšana ir sazvanāma arī tieši, zvanot uz tālruņa numuru: 652 37 816.
    
    Domājot par vēl ērtāku pierakstīšanos pie ārsta, Jēkabpils reģionālā slimnīca izveidojusi jaunu mājaslapu, kur iespējams pieteikties pie ārsta elektroniski. Mājaslapa ir: www.jrslimnica.lv.
    
    Šīs nav vienīgās izmaiņas – Jēkabpils poliklīnikā tagad ir ieviesta rindu mašīnas sistēma, kas ļauj regulēt pacientu plūsmu pie poliklīnikas reģistratūras lodziņiem. “Pacients nāk, viņam ir iespēja izvēlēties pakalpojumu – vai nu pieraksts pie ārsta, vai nu apmaksa reģistratūrā, vai nu darbnespējas lapas izrakstīšana, vai nu komisijas – šoferu komisijas un obligātās veselības pārbaudes,” stāsta Inna Budovska. “Pacients tiek novirzīts pie konkrēta lodziņa. Viņam vairs nav jāstāv un jāgaida, viņš necīnās par savu vietu rindā. Viņš redz savu numuriņu, kas parādās uz ekrāna, un redz lodziņu, pie kura viņam jāiet.”
    
    Tie, kuri pieraduši pie līdzīgas sistēmas pastā vai bankā, ar jauno sistēmu ir apmierināti, bet problēmas rodas vecāka gadagājuma cilvēkiem. Savu viedokli izsaka poliklīnikas klients Maksims: “Tagad ir labāk, jo cilvēki sēž un gaida savu rindu nevis drūzmējas. Tagad būs vienkāršāk. Tikai domāju, ka vajag kaut kādu apmācību veciem cilvēkiem, jo viņi stāv un nesaprot, ko spiest. Es kā jaunāks izlasu un uzreiz zinu, bet vispār vajadzētu cilvēkiem paskaidrot.”
    
    Pagaidām rindu mašīnas sistēma ieviesta tikai poliklīnikā, slimnīcas reģistratūrā šādas sistēmas nav. Jēkabpils reģionālās slimnīcas valde sola turpināt veikt dažādas izmaiņas, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti.
    
    Sandra Paegļkalne
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
 


Komentāru skaits: 15
Apspriežam tēmu:
īpaši stulbs
 Vislabāk jau zvanīt tieši dakterim, un miers. Dakters pats vislabāk zina, kad viņam brīvāks laiks un kad pie viņa var piečāpot.
12.09.2018 14:12
*man patīk
 Būs kārtība, citādi ņiprākie ielien pa priekšu godīgajiem pacientiem .
12.09.2018 14:58
*Anonīms
 Kaimiņiene teica ,ka viņa poliklīnikas telefonu mūziku jau zina labāk par tēvreizi
12.09.2018 15:19
*Zvanītājs
 Ja agrāk dažkārt nebija pat iespējams sazvanīt, tad tagad kaut iznāk nedaudz pagaidīt vnm zini, ka tiksi savienots ar vajadzīgo ... Paldies!
12.09.2018 20:43
*Tas par traku -> *Anonīms
 Ei nu ej,
veči tā tavu kaimiņieni nolietojuši, ka nu visu laiku sēž vada galā?
Vai netiek piefiksēts, cik x katrs zvana?

12.09.2018 20:50
*Viesis
 Ja no bērniem iekasēt pa 5eur par pārsiešanu, traumas laikā 2-3 reizes nedēļā, 3 nedēļu laikā, kopā 40eur, tad drīzi ne tik uzpusslodzi, bet uz trim pilnām varēs paņemt zvanu operatoru! Kaun nav!
12.09.2018 21:25
*?! -> *Viesis
 Kurš ārsts/ medmāsa iekasē tik lielu naudu par pārsiešanu bērnam?
Šķiet, ka poliklīnikas reģistratūras darbiniekiem nav pilnvarojuma regulēt mediķu darbu. Ko ārsts/ medmāsa dara savā kabinetā.
Ejot uz poliklīniku pie ārsta, ņemiet līdzi sava ģimenes ārsta norīkojumu. Lai nebūtu jāmaksā pilnā cena par izmeklējumu!


13.09.2018 08:19
*zinātājs
 Ar katru gadu jau paliek labāk. Komunistu laikos reģistratūrā esot ne tikai krieviski lamājušies, bet pat kāvušies rindas pēc.
13.09.2018 08:24
*Viesis
  Krievu laikos pie speciālista tika tajā pašā dienā, zobus ārstēja par velti, arī par slimnīcu nebija jāmaksā.Šodien, ja nebūs naudas, tad ne kurš katrs varēs apmaksāt pat operācijas.Ne jau viss padomijas laikos bija tik drūmi, kā zinātājs te muld.
13.09.2018 11:38
*ome -> zinātājam
 Kādas muļķības.Nekādu kautiņu rindas pēc nebija.Nevajag runāt kā nav.Toties tagad tie cilvēki,kuriem nav pogu telefonu ,reģistratūru nevar sazvanīt vispār.Par to gan jaunā valde nesatrauc,jo viņiem tā problēma šķiet nav,ja paši strādā slimnīcā.Rindas kā bija ,tā arī ir.Ir tikai ielikti krēsli kur 30-40 minūtes gaidīju ar mazu bērnu ,lai pierakstītos pie ģimenes ārsta bērnam.Beigās atmetu ar roku un gāju pa tiešo uz kabinetu.Ja Jūs, cilvēki,gribat pie ārsta tikt,ejiet pa tiešo uz kabinetu un sarunājiet.Ar telefonu to izdarīt nevar joprojām,jo ekrānā ciparus nerāda ,lai varētu spaidīt 30 minūtes, bet rinda reģistratūrā ir un būs ,jo nav noorganizēts,ka pesionāri darītu kādu citu darbu ,nevis ar vienu pirkstu spaidītu datora pogas.
13.09.2018 13:12
*ome -> īpaši stulbs
 Vislabāk jau zvanīt tieši dakterim, un miers. Dakters pats vislabāk zina, kad viņam brīvāks laiks un kad pie viņa var piečāpot.
eS jums pilnībā piekrītu.A ko darīt ,ja jāsauc gimenes ārstu uz māju
jo pats cilvēks aiziet nevar?
13.09.2018 13:19
*mārīte
 Izmaiņas Jēkabpils poliklīnikā uzlabo komunikāciju ar pacientiem.???
-man gan šķiet,ka komunikācija kļuvusi sarežģītāka kā iepriekš.Agrāk vareja normāli sazvanit no jebkura telefona jebkura vecuma cilvēks.Tagad vairs tā nav.Un veciem ,laikam,ārstu apmeklējumi nav plānoti,jo nav iespējams iepriekš sazvanīt.lai pieteiktos pie daktera ,tieši runa iet par reģistratūru.
13.09.2018 13:26
*viennozīmīgi
 zvanu ģā un saka, ka pēc 2ned. domāju a ņifigā aiziešu un apskatīšos kas tur notiek. neviena cilvēka. pieklauvēju un tajā pašā minūtē jau tiku pie daktera. taka tās rindas ir uzpūstas. vai nu arī desmit pierakstījušies un neviens nav atvilcies :D
13.09.2018 13:55
*mārīte -> viennozīmīgi
 Es tak saku,ka labāk iet pašam pie ģimenes ārsta vai zvanīt medmāsai uz kabinetu nekā mocīties sazvanīt caur reģistratūru.Tur jau ir tā fiška,ka kārtības nav reģistratūrā. Tas aparāts lai rindu ievērotu,ir labi,bet zvanī šana zem katras kritikas.Labāk atnākt pašam ,ja tepat pilsētā,bet laukos lai ārstējas paši,ja nevar atbraukt un pieteikties paši pie sava ārsta,bez reģistratūras.
13.09.2018 15:14
*nja
 Īstās ziepes sāksies tad, kad ietekmējoties no citiem "veiksmīgajiem" servisiem arī ugunsdzēsēji ieviesīs šo pašu sistēmu. Nesteidzīga un apzināti bremzēta balss: "Labdien! Jūs esat piezvanījuši valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam. Lai izvēlētos sarunu latviešu valodā nospiediet taustiņu 1. Ja vēlaties pieteikt ugunsgrēku nospiediet taustiņu 5. Ja deg pagrabs nospiediet taustiņu 2. Ja deg ar zaļu liesmu nospiediet taustiņu 9. Ja bez degšanas ir arī dūmi, nospiediet taustiņu 7. Izvēlieties dūmu krāsu, melna - taustiņš 8. Ja degšana ir ar sprādzieniem nospiediet tausiņu 4.... Gaidiet savienojumu ar operatoru, lai nodrošinātu sarunas kvalitāti saruna tiks ierakstīta (tik da neviens to tāpat neklausīsies). Šobrīd visi (precīzāk - viens!) operatori ir aizņemti, veroties liesmās paklausieties šo jauko mūziku..." P.S. spaidot taustiņus un klausoties mūziku neaizmirstiet ka jums šis laiks tiek ieskaitīts kā sarunas minūtes un saņemot rēķinu, ja vien sarunu laiks nav bezlimita, var sanākt pārsteigums.
17.09.2018 11:09
Piedalīties diskusijā:
Vārds:
Adresāts:
Visual CAPTCHA
Ievadiet drošības kodu: *





  Copyright © jekabpilslaiks.lv 2005-2018.g.
Mājas lapu izstrāde. 2005.g. (support@jekabpilslaiks.lv)


Portālā jekabpilslaiks.lv publicētie materiāli ir aizsargāti saskaņā ar Latvijas Republikas Autortiesību likumu. Jebkura jekabpilslaiks.lv publicēto materiālu kopēšana, modificēšana, uzglabāšana, arhivēšana un pilnīga vai daļēja publiskošana bez SIA “Vidusdaugavas televīzija” rakstiskas atļaujas ir kategoriski aizliegta.
Ja netiek ievēroti augstāk minētie noteikumi, tiek uzskatīts, ka ir pārkāptas autora tiesības un atkarībā no pārkāpuma rakstura vai sekām pārkāpējs saucams pie likumā noteiktās administratīvās vai kriminālās atbildības.

Komentārus, ierosinājumus un jautājumus sūtiet uz adresi redakcija@jekabpilslaiks.lv

Publicētie materiāli ne vienmēr saskan ar redakcijas viedokli. Par rakstos publicēto materiālu saturu atbild raksta autors. Redakcija neatbild par lietotāju komentāriem, forumā ievietotajiem ziņojumiem. Par reklāmas materiālu un sludinājumu saturu atbild to iesniedzējs.
Atslēgvārdi: Jēkabpils, Jēkabpils ziņas, Jēkabpils rajons, jaunumi, forums, sludinājumi, foto galerija, reklāma.
Lapas apstrādes laiks: 0.00996 sek.

Cienījamais lietotājs, Jekabpilslaiks.lv izmanto sīkfailus lai uzlabotu vispārējo pakalpojumu kvalitāti. Turpinot lietot portālu, jūs apliecināt, ka piekrītat mūsu Privātuma politikai, kā ari sīkdatņu izmantošanai. Es saprotu